Retourbeleid

We doen ons best om producten naar wens te leveren, maar soms gaat er iets mis. Daarom bieden we een 90 dagen proefperiode. Ben je niet tevreden? Dan kun je het product binnen deze termijn retourneren in originele staat, met labels en zonder overmatig gebruik.

Om van dit recht gebruik te maken, neem je contact met ons op via info@relivex.nl. Zodra we het product in goede staat hebben ontvangen, zullen we het aankoopbedrag binnen 7 dagen terugstorten op jouw rekening. Zorg ervoor dat de retourzending voorzien is van een Track en Trace code, en onthoud dat de verzender altijd verantwoordelijk is voor de verzending.

 

Retourvoorwaarden en richtlijnen:

  1. Stuur ons van te voren een e-mail naar info@relivex.nl en laat ons weten dat u de bestelling of delen ervan wilt retourneren.
  2. Als we de retourzending kunnen accepteren (binnen de toegestane termijn), volgt u de onderstaande instructies.
  3. Verpak het geretourneerde product veilig en stevig in de originele verpakking.
  4. Stuur het pakket naar het retouradres dat u van onze klantenservice hebt ontvangen.
  5. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren van de items.
  6. Stuur de Track & Trace-code naar onze klantenservice.
  7. Zodra uw pakket is ontvangen en binnen 7 dagen na ontvangst is geïnspecteerd, zullen wij de geretourneerde producten terugbetalen via de betaalmethode die u voor de producten heeft gebruikt.

 

Producten beschadigd bij aankomst
Het kan gebeuren dat uw product tijdens het transport beschadigd raakt. Als u een beschadigd of defect product hebt ontvangen, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. Wij zullen het product dan vervangen. Na de 14 dagen vervalt het recht op een gratis vervangend exemplaar en geldt het normale retourbeleid. 

In geval van een ernstig probleem, stuur ons dan een e-mail met een foto van het beschadigde deel van het product. Het is het beste om de foto's te maken op een vlak oppervlak waar het label en het defect duidelijk zichtbaar zijn.

Voor defecte items sturen wij altijd gratis een nieuw pakket de eerste keer (Binnen 14 dagen).

 

Kan ik het product retourneren zonder contact met jullie op te nemen?
Nee, dat kan niet. U moet contact met ons opnemen voordat u het product retourneert, omdat het retouradres kan verschillen van het besteladres.

 

Mijn bezorging is mislukt, wat nu?
Als uw bestelling onverhoopt niet is aangekomen—bijvoorbeeld omdat het pakket door PostNL is kwijtgeraakt of door een fout in het adres—staan we klaar om dit op te lossen. Heeft u uw bestelling na 21 dagen nog steeds niet ontvangen? Neem dan binnen 7 dagen contact met ons op, zodat wij uw bestelling kosteloos opnieuw kunnen versturen. Als u niet binnen 7 dagen contact opneemt, zijn de kosten voor een nieuwe verzending voor uw eigen rekening.

 

Wat komt niet in aanmerking voor terugbetaling?

  • Verloren retourzendingen omdat het pakket niet met een traceerbare en verzekerde service is verzonden
  • Ernstig beschadigde retourzendingen door slechte verpakking
  • Retourzendingen die naar een verkeerd adres zijn gestuurd
  • Retourzendingen die buiten de periode vallen
  • Retourkosten