Ruilen en retourneren

We streven ernaar om al onze producten naar jouw tevredenheid te leveren, maar soms kan er iets misgaan. Daarom bieden we je de mogelijkheid om onze producten 90 dagen lang uit te proberen. Mocht je niet tevreden zijn, dan kun je het product binnen deze periode ruilen of retourneren. Zorg ervoor dat de producten in originele staat zijn, inclusief labels en etiketten, en geen tekenen van overmatig gebruik vertonen.

Om van dit recht gebruik te maken, neem je contact met ons op via info@relivex.nl. Zodra we het product in goede staat hebben ontvangen, zullen we het aankoopbedrag binnen 7 dagen terugstorten op jouw rekening. Zorg ervoor dat de retourzending voorzien is van een Track en Trace code, en onthoud dat de verzender altijd verantwoordelijk is voor de verzending.

Let op: Stuur een e-mail voor een retouraanvraag. Paxtonstraat 3N, 8013RP Zwolle is niet ons retouradres!

Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen wordt het aankoopbedrag binnen 7 dagen door ons teruggestort op jouw rekening.

 

Dit is hoe het proces werkt voor alle producten:

  1. Stuur ons een e-mail naar info@relivex.nl en laat ons weten dat u de bestelling of delen ervan wilt retourneren.
  2. Vraag onze klantenservice of we de retourzending kunnen accepteren.
  3. Als we de retourzending kunnen accepteren (binnen de toegestane termijn), volgt u de onderstaande instructies. Verpak het geretourneerde product veilig en stevig in de originele verpakking.
  4. Stuur het pakket naar het retouradres dat u van onze klantenservice hebt ontvangen.
  5. Stuur de Track & Trace-code naar onze klantenservice.
  6. Zodra uw pakket is ontvangen en binnen 7 dagen na ontvangst is geïnspecteerd, zullen wij de geretourneerde producten terugbetalen via de betaalmethode die u voor de producten heeft gebruikt.

 

Producten beschadigd bij aankomst

Het kan gebeuren dat uw product tijdens het transport beschadigd raakt. Als u een beschadigd of defect product hebt ontvangen, neem dan binnen 10 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. Wij zullen het product dan vervangen.

In geval van een ernstig probleem, stuur ons dan een e-mail met een foto van het beschadigde deel van het product. Het is het beste om de foto's te maken op een vlak oppervlak waar het label en het defect duidelijk zichtbaar zijn.

Voor defecte items sturen wij altijd gratis een nieuw pakket de eerste keer. Als het defect zich een tweede keer voordoet, zullen wij u het volledige aankoopbedrag terugbetalen.

 

Kan ik het product retourneren zonder contact met jullie op te nemen?

Nee, dat kan niet. U moet contact met ons opnemen voordat u het product retourneert, omdat het retouradres kan verschillen van het besteladres.



Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

U kunt contact met ons opnemen via e-mail op info@relivex.nl. Het ReliveX-team werkt zeven dagen per week en probeert alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.



Mijn bestelling is beschadigd, wat moet ik doen?

Maak een foto waarop de slechte kwaliteit van het artikel of het beschadigde deel te zien is. Het is het beste om de foto's te maken op een vlak oppervlak waar het label en het defect duidelijk zichtbaar zijn.

Als u een beschadigd of defect product hebt ontvangen, neem dan binnen 10 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. Na deze periode zal het product aan u worden geretourneerd.